czwartek, 21 lutego 2013

Shopping *_*

Hejka! Wszystkim! Wczoraj byłam z Agą na małych zakupach, a dzisiaj postanowiłam się Wam pochwalić tym co udało nam się zobaczyć i kupić w okolicznych sklepach :)
To urocza, mała torebeczka, na ramię. Bardzo mi się spodobała :) Jej cena to 45 zł.

Jedynym kosmetykiem, który kupiłam był peeling do twarzy z pestkami winogron. Skusiłam mnie cena 1 zł 20 gr . Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie.
Moim ostatnim zakupem była witaminowa pomadka ochronna do ust o zapachu wiśniowym. 

A tu macie kłosa, którego zrobiłam Adze podczas naszych wczorajszych wieczornych pogaduszek.


A to instrukcja jak takiego kłosa wykonać :
BUZIAKI :*
Paula

1 komentarz:

  1. hahahah widziałam tę torebke miałam zamiar ją kupić /;* Zgaaaadnij

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ♥
Wejdziemy na każdego bloga, którego link tu zostawisz.
Jeśli nas obserwujesz napisz o tym, odwdzięczymy się :)